دانلود پرسشنامه بازاریابی الکترونیکی بانک
0
9.3k
دانلود پرسشنامه بازاریابی الکترونیکی بانک
فرمت فایل : word
تعداد صفحات فایل : 7 صفحه
مختصری از شرح
از مهمترین مراحل و استراتژی های بازاریابی الکترونیکی در بانکها، مرحله "ایجاد روابط متقابل و مفید با مشتریان"می باشد.
اهمیت این عامل، بخاطر وابستگی مشتریان به سیستم بانکداری سنتی و آشنایی کمتر آنها با محیط وب سایت می باشد.
این عامل در قالب هفت پارامتر با عنوان هفت-سی بیان می شود.
این هفت پارامتر عبارتند از :
1-زمینه: طراحي و مكان سايت
2- محتوا: متن، تصوير،صدا و ويدئو
3-تجارت: توانايي سايت در
انجام تبادالت تجاري
4- جامعه: توانايي سايت در برقراري ارتباط كاربر- كاربر
5-اتصال: میزان ارتباط سايت با ساير سايت ها
6- سفارشي سازي: توانايي سايت در ارائه خدمات به كاربران گوناگون و يا امكان ايجاد تغییر در سايت توسط خود كاربر
7- ارتباطات: میزان توانايي سايت در برقراري ارتباط سايت - كاربر يا ارتباطات دو طرفه