دانلود اقدام پژوهی بهبود پیشرفت دانش آموزان با استفاده از مشارکت اولیا در برنامه های آموزشگاه زمینه

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستیم با استفاده از مشارکت اولیا در برنامه های آموزشگاه زمینه پیشرفت دانش آموزان را بهبود بخشیم؟

0 4.7k
دانلود اقدام پژوهی بهبود پیشرفت دانش آموزان با استفاده از مشارکت اولیا در برنامه های آموزشگاه زمینه

با دانلود فایل اقدام پژوهی با عنوان چگونه توانستیم با استفاده از مشارکت اولیا در برنامه های آموزشگاه زمینه پیشرفت دانش آموزان را بهبود بخشیم؟ با قیمت بسیار مناسب در خدمت شما عزیزان هستیم.جهت دانلود و مطالعه اقدام پژوهی چگونه توانستیم با استفاده از مشارکت اولیا در برنامه های آموزشگاه زمینه پیشرفت دانش آموزان را بهبود بخشیم؟ با مشخصات 35 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید.شما میتوانید با اطمینان کامل بهترین اقدام پژوهی در مورد چگونه توانستیم با استفاده از مشارکت اولیا در برنامه های آموزشگاه زمینه پیشرفت دانش آموزان را بهبود بخشیم؟ را از سایت ما دانلود کنید. 

نام فایل:اقدام پژوهی چگونه توانستیم با استفاده از مشارکت اولیا در برنامه های آموزشگاه زمینه پیشرفت دانش آموزان را بهبود بخشیم؟ 

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:35 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

مقدمه

بديهي است كه كشور ما به مطالعات و تحقيقات مربوط به آموزش و پرورش نوجوانان و دانش آموزان نياز فراوان دارد و در اين ميان لازم است به مسائل و مشكلات مهمي كه به نحوي به پيشرفت تحصيلي دانش آموزان لطمه مي زند توجه لازم مبذول گردد.لذا تحقيقاتي ارزنده و معضل گشا در اين زمينه براي رسيدن به وضع نسبتا مطلوب و ضروري به نظر مي رسد كه از طريق يافتن راههاي پيشرفت تحصيلي از جنبه هاي عوامل موثر خانوادگي , آموزشي و پرورشي در اين مسير قدم هاي موثر و راهگشايي در جهت حل اين مشكل بزرگ برداشته شود كه مهمترين و پر اهميت ترين بررسي ها و دست آوردها از مسائل و عوامل خانوادگي در جنبه هاي پيشرفت تحصيلي از هدفهاي عمده و اساسي  من در این اقدام پژوهی است.در جهان امروز مشارکت و آموزش از پایه های بنیادین توسعه هستند با توجه به این که آموزش و پرورش نتیجه فعالیتهای سه نهاد عمده خانه، مدرسه و جامعه است. همکاری این سه نهاد در امور آموزش و پرورش بیش از پیش ضرورت دارد(قاسمی پویا،1380، 85).

در این میان همکاری اولیا در امور تحصیلی فرزندانشان با مدرسه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.البته هرگاه صحبت از تعلیم وتربیت به میان می آید اغلب مردم آموزش و پرورش را در نظر می گیرند و بار سنگین تعلیم وتربیت را به دوش مدرسه می گذارند.بعضی از خانواده­ها تصور می­کنند که فقط مدرسه مسئول تعلیم و تربیت فرزندانشان است و همه­ی مشکلات باید در آنجا حل شود آنها از آموزش و پرورش انتظار دارند فرزندانشان را به بهترین وجه ممکن برای داشتن یک زندگی سالم و به دور از هر نوع آشفتگی تربیت نموده و مهارت های لازم این زندگی مورد انتظار آنها را به فرزندانشان آموزش دهد.

کار این دو گروه ( اولیا و مربیان) آنقدر به هم مرتبط است که اگر یکی قصور کند تلاش دیگری خنثی می شود. بنابر این هر پدر ومادری که فرزند خود را به یک واحد آموزشی می سپارند به عنوان عضوی از آن واحد آموزشی در آمده و باید خود را موظف به همکاری  وهمفکری با افرادی که در آموزش  وپرورش فرزندانشان سهم دارند، بدانند. (حیدری کیا،1387)

در سایه­ تداوم ارتباط والدین و مربیان است که رفتار­های نابهنجار و وضعیت­های نامطلوب آموزشی دانش­آموزان بهبود خواهد یافت و محیط آموزشی،محیطی امن و همراه با همدلی و همکاری خواهد بود.(امیراحمدی آهنگ،1388،ص79)

بنابر اهميت ارتباط بين خانواده و مدرسه در حل مسائل دانش­آموزان و پیشرفت تحصیلی آنها در این اقدام پژوهی این موضوع در آموزشگاه ........... شهرستان............  مورد بررسی قرار می گیرد...


8,000 تومان